faq - Muuble

Usein kysytyt kysymykset

Täytyykö maksu tilauksesta suorittaa toimistolla?

Ei, sinun tarvitsee vain soittaa meille numeroon 050 573 36 72 tai pyytää yhteydenottoa kotisivujemme oikeasta yläkulmasta ja olemme sinuun yhteydessä 24 tunnin sisällä lisätietoja varten. Maksun voi suorittaa joko korttimaksuna tai sähköisenä laskuna asiakkaan sähköpostiin.

Miten voin maksaa verkossa?

Emme tällä hetkellä käsittele maksuja verkossa. Palvelu voidaan maksaa luottokortilla, käteisellä tai laskulla.  

Voitteko muuttaa kasvini?

Totta kai, pakkaa ne vain hyvin ja muuttajat lastaavat ne varovasti autoon.

Voitteko muuttaa lemmikkini? (esimerkiksi hamsterin jne.)

Suosittelemme, että lemmikit, erityisesti sellaiset, joilla on oma häkkinsä ja kaikki muut varovasti käsiteltävät laatikot tai asiat, siirretään erillään kodin huonekaluista, jottei sattuisi vahinkoja.

Pitääkö minun vahvistaa muutto?

Kyllä, vahvista päivämäärä ja aika sekä muut tiedot, jotta voimme vahvistaa tilauksesi etukäteen ja järjestää sinulle sopivan muuttotiimin.  

Tuleeko minun maksaa etukäteen?

Ei tarvitse, voit maksaa muuttohenkilökunnalle muuttosi lopussa joko käteisellä tai kortilla. Jos haluat, voit maksaa myös etukäteen Muublen pankkitilille.

Täytyykö minun olla paikalla muutossa vai voinko jättää avaimen teille?

Suosittelemme, että joko sinä tai joku toinen vastuuhenkilö on paikalla vastaamassa muuton onnistumisesta. Mutta jos ohjeet ovat selkeät ja muutto ei ole monimutkainen, pelkkä avain riittää muuton suorittamiseen. Varmistathan tällöin, että kaikki tieto koskien muuttoa on annettu kirjallisesti muuttomiehille.

Kuka on vastuussa tavaroista kuljetuksen aikana?

Kuljetuksen aikana Muuble vastaa kaikista tavaroista, jos olet pakannut tavarat ja huonekalut asiaankuuluvasti vahinkojen välttämiseksi (paitsi jos pakkaamisesta on muuta sovittu). Katsothan toimitusehtomme koskien pakattujen tuotteiden vastuuta, kuljetuksen turvallisuutta, vakuutusta ja vastuuvapausehtoja Force Majeure -tilanteissa.  

fi
en_GB fi