USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Täytyykö minun maksaa etukäteen toimistollanne?
Ei, voit soittaa meille numeroon 050 573 3672 tai pyytää meitä ottamaanyhteyttä sivustomme oikeasta yläreunasta. Olemme yhteydessä sinuun 24 tunninsisällä yhteydenottopyynnöstäsi. Maksun voi suorittaa korttimaksuna tai sähköisellälaskulla, joka lähetetään asiakkaan sähköpostiin.

Voitteko muuttaa kasvini?
Tietysti, suojaathan kasvisi huolellisesti, niin muuttotiimimme lastaa senvarovasti muuttoautoon.

Voitteko muuttaa lemmikkini? (kuten hamsterin jne.)
Suosittelemme, että lemmikit, erityisesti sellaiset, joilla on oma häkkinsä,tai muu erityistä varovaisuutta vaativa laatikko/ suoja, muutettaisiin erillään kodinhuonekaluista, jotta vältyttäisiin vahingoilta.

Täytyykö minun vahvistaa muutto?
Kyllä, vahvistathan päivämäärän, ajan ja muut tiedot, jotta voimmevarmistaa muuttosi etukäteen ja järjestää tilaamasi muuttotiimi

Täytyykö minun olla mukana muutossa, vai voinko jättää avaimet teille?
Suosittelemme, että joko sinä tai joku toinen vastuuhenkilö on paikalla vastaamassa muuton onnistumisesta. Mutta jos ohjeet ovat selkeät ja muutto eiole monimutkainen, pelkkä avain riittää muuton suorittamiseen. Varmistathan tällöin,että kaikki tieto koskien muuttoa on annettu kirjallisesti muuttomiehille.

Kuka on vastuussa tavaroista kuljetuksen aikana?
Kuljetuksen aikana Muuble vastaa kaikista tavaroista, jos olet pakannuttavarat ja huonekalut asiaankuuluvasti vahinkojen välttämiseksi (paitsi jos pakkaamisestaon muuta sovittu). Katsothan toimitusehtomme koskien pakattujen tuotteiden vastuuta,kuljetuksen turvallisuutta, vakuutusta ja vastuuvapausehtoja Force Majeure -tilanteissa